zondag 9 december 2012

Vergelijken Essence Highlighters

Heey allemaal,
Vandaag heb ik voor julie een vergelijking tussen 2 limited edition highlighters van Essence.
Veel lees plezier!


Dit zijn de highlighters die ik ga vergelijken: Essence Twilight Breaking Dawn part 2 Shimmer powder in 01 Bella's Secret en de Essence Fantasia Highlighter in Elf Yourself.
De Bovenste is Twilight Breaking Dawn Part 2 en onder Fantasia.
Fantasia heeft wat meer shimmers en is wat rozer waar ik persoonlijk meer van hou maar Twilight Breaking Dawn Part 2 is ook echt  prachtig en een stuk subtieler dan Fantasia.

Breaking Dawn...
Pluspunten:
* mooi subtiel
* is gewoon bij kruitvat te koop
* de prijs: 3 euro

Minpunten:
* is misschien niet meer bij elke kruidvat te koop
* hij is limited



Cijfer: 8.7







Fantasia...
Pluspunten:
* mooi als je houd van een mooie glans
* Bij kruidvat te koop
* de prijs: ook 3 euro
Minpunten:
* hij is limited






Cijfer: 9.0





Ze zij alle bij echt prachtig maar mijn voorkeur gaat toch echt net iets meer uit naar de Fantasia maar de Twilight is ook echt prachtig.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
XXX
Brazzling Beauty
Anne Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten