maandag 10 december 2012

Monday OOTD

Heey, het is maandag en ik ga vandaag een ootd voor jullie doen. Omdat het doordeweeks is doe ik een casual outfit, ik hoop dat jullie het leuk vinden!




Qua make up draag ik een subtiele smokey eye met het NYC HD Color paletje in 815 Best of Broadway, hiervan komt ook nog een review. Op mijn lippen draagik de Hema Shine lipgloss.  Oh, en bijna vergeten: Ik draag ook nog de Get Big Lashes! mascara en het kajal pencil in het zwart van Essence op. Ik heb voor een outfit gekozen met blauw als hoofdkleur. Ik draag een spijkerbroek (H&M), een blauwe top (Zeeman) en een blauw blazertje met zakjes en 3 knopen(Shoeby). Ik heb ook nog mijn o zo bekende slangenring om.
Dan heb ik mijn superleuke blauwe laarsjes(Graceland) met hak van 7 cm aan, ze zijn een soort cowboylaarsjes met aan de binnenste zijkant (?) ritsjes en bovenaan studs op de lusjes. Deze heb ik voor Sinterklaas gekregen en jullie hebben ze vast al wel gezien in mijn Sinterklaas haul filmpje. LOVE THEM! Mijn haar heb ik onderaan gekruld en in een schuine staart gebonden.

Nou dat was mijn OOTD alweer. Bedankt voor de aandacht :P.

Xxx Brazzling Beauty,
Yasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten